Vitaminok és termékenység

A vitaminok fokozzák a termékenységet

Vitamin Természetes előfordulása Támogató hatás
 A vitamin
 Tojássárgája, olajos halfajták, vaj, narancs színű gyümölcsök & zöldségek, mint az őszibarack, a sárgabarack, a mangó & sárgarépa)  Egészséges bőr, szemek, csontok; férfi és női nemi hormonok képződése; a szervezet védekező mechanizmusának támogatása, antioxidáns tulajdonságok.
 B1 vitamin  Teljes kiőrlésű készítmények, krumpli, természetes rizs és hüvelyesek  Energiát von ki a zsírokból és szénhidrátokból
 B6 vitamin  Sovány hús, tojás, tejtermékek, banán, avokádó, magvak, lencse, teljes kiőrlésű készítmények  Harmonizálja a női nemi hormonokat
 B12 vitamin  Hús-, hal- és tejtermékekből származó fehérje  A spermiumtermelés támogatása, a sejtek DNS- és RNS-képződésének támogatása, vasfelvétel, támogatja a peteérést
 C vitamin  Különösen a citrusfélékben, bogyós gyümölcsökben, kiviben, káposztában, brokkoliban, spenótban  Támogatja a vasfelvételt és az immunrendszert; támogatja a spermiumok mozgékonyságát és egészségét. FIGYELEM: túl sok C vitamin bevitele a nőknél a gyermek utáni vágy esetén elengedhetetlen méhnyak-váladék ?kiszáradását“ okozhatja
 D vitamin  Tojássárgája, olajos halfajták, vaj  A csontok és fogak erősítése
 E vitamin  Tojás, dió, magvak, teljes kiőrlésű készítmények  Bőr, idegek, izmok és a vörös vértestek képződése; szaporodási képesség