Táplálkozás és gyermek utáni vágy

cyclotest-tapasztalatokHa teherbe akar esni, nagy jelentősége van az egészséges és kiegyensúlyozott táplálkozásnak. A táplálkozás átalakításának nagy előnye, hogy legkésőbb amint teherbe esik, mindenképpen ügyelnie kell a változatos táplálkozásra, hogy biztosítsa a gyermek fejlődését. Tegyen magának szívességet: Táplálkozzon egészségesen! 

 

 

10 táplálkozási szabály

 

 

Az egészséges táplálkozás nemcsak energiával látja el, javítja a hangulatát és világos gondolkodáshoz segíti, hanem javíthatja az egészségét és a fogamzásképességét. 

Az egészséges, ízletes és változatos napi táplálék különleges élvezetet jelenthet, és teljesen mellékesen még az életminőségét is javítja. 

Ezért tartsa szem előtt a következő szabályokat:

mérleg

  • 1. Igyon sok vizet.
  • 2. Válasszon ballasztanyagoktól mentes, teljes értékű élelmiszert.
  • 3. Egyen sok gyümölcsöt és zöldséget.
  • 4. Minden étkezéskor fogyasszon magas tápértékű fehérjét. 
  • 5. Ügyeljen a magas tápértékű olajok megfelelő mennyiségű bevitelére. 
  • 6. Soha ne hagyja ki a reggelit, és 20 óra után már semmit ne fogyasszon. 
  • 7. Ügyeljen rá, hogy a vércukorszintje mindig azonos maradjon, egyen kevesebbet, többször – ideális esetben három óránként. 
  • 8. Hagyja el a koffeint és a cukrot. 
  • 9. Lehetőség szerint válasszon bio-élelmiszert. 
  • 10. Redukálja a következő élelmiszerek fogyasztását: vörös hús, telitett zsírok, készételek, iparilag készített táplálék és magas adalékanyag- ill. tartósítószer-tartalmú élelmiszerek. 

A túlsúly mindkét partnernél a termékenység erőteljes csökkenéséhez vezet. Egy dán tanulmány arra az érdekes eredményre jutott, hogy már akkor is gondok merülnek fel, ha a férfi  partner túlsúlyos.   

Nem található termék a megadott feltételekkel.